ePrivacy update

Sneste udkast til en ePrivacy-regulering af 6 marts til en ny ePrivacy-regulering indeholder elementer, der gør det muligt for førsteparter at anvende legitim interesse, dog ikke til profilering eller til at dele data med tredjeparter, og det forudsætter skærpede tiltag ift konsekvensvurderinger og evt forhåndsinddragelse af tilsyn. Meldingerne fra Bryssel er imidlertid, at der ikke er bred opbakning fra medlemsstaterne, der af nogle lande opfattes for erhvervsvenligt mens brancheorganisationerne fremhæver, at forslaget ikke er vidtgående nok ift at afstemme GDPR og ePrivacy-reglerne til hinanden.

IAB Europe Virtual Programmatic Day

Webinar: Europe’s next must-attend programmatic event is returning on 28th April. It’s one of the largest virtual events in the programmatic industry, with global leaders and experts coming together to discuss and debate the hottest topics!

Gerd Leonhard

IAB Denmark and The Danish Media Association is proud to announce that Gerd Leonhard will be speaking at Programmatic 2019. Leonhard has been listed by

TCF v2.0

TCF v2.0 er en forbedret standard til, hvordan websites kan indhente brugeres samtykke til brug af cookies og databehandling. Det væsentligste forbedringer i den nye

Programmatic Advertising 2019

Programmatic Advertising 2019 is Scandinavia’s largest and most important conference for programmatic advertising and marketing automation. The conference is the place to be if you

Digital audio advertising

Medlemmer inviteres til at deltage online i IABs Economic Trends Forum d. 18 september – kl 17:00 – 18:00, der denne gang har fokus på