Over 500 leverandører inkl Google og 70 CMPer klar til TCF v2
Transparency & Consent Framework (TCF) v2.0. tæller pt 518 leverandører, herunder Adobe, Google, GroupM, Magnite, The Ozone Project, Trade Desk og Xandr samt 70 Consent Management Platforms (CMPer).
Programmatic konference udsat til 18/11 2021
I lyset af den aktuelle Corona-situation er det besluttet af udskyde vores næste Programmatic Konference til torsdag d. 18. november 2021.
TCF ver 1.1 understøttes frem til 15 august 2020
I lyset af de problemer Coronakrisen har medført for mange aktører i branchen og dermed udfordringer med at få opgraderet til TCF ver 2 til
Interact udskudt til 2021
Given the current circumstances regarding the COVID-19 pandemic, IAB Europe has taken the decision to postpone its flagship annual event, Interact, until 2021 in Lisbon, and will instead be hosting a virtual event on the 3rd June.
Job-opslag: Public Policy Officer for IAB Europe i Bruxelles
Har du mod på – og talentet til – at arbejde med politisk interessevaretagelse for den digitale reklamebranche i Bruxelles? Du kan blive en en del af et ungt dynamisk team og lære EU-systemet intensivt at kende.

Linkbuilding skal fremgå af Googles søgeresultater
Forbrugerombudsmanden mener at hjemmesider med kommerciel linkbuilding også skal sørge for, at det fremgår tydeligt af søgeresultater på Google, hvis de leder ind til tekster med en kommerciel hensigt.