Branchesamarbejde blev lanceret på årets Digital Advertising-konference
IAB Danmark slog i torsdags dørene op for foreningens flagskibs-event ‘Digital Advertising 2024’. Engagement og innovation kendetegnede dagen med oplæg og debatter, og IAB Danmark lancerede et helt nyt brancheinitiativ, der skal styrke medier som attraktive annonceplatforme.
Survey: Attitudes to Programmatic Advertising
I løbet af det sidste årti har IAB Europe samlet værdifulde indsigter fra brancheledere, der håndterer store mængder af reklameudbud og -efterspørgsel i hele Europa. I år ønsker de at udvide vores forståelse ved at indsamle endnu mere feedback fra fagfolk.
Årets største konference for digital annoncering sætter i år fokus på retail, video som annonceplatform og AI
Årets største konference for digital annoncering sætter i år fokus på retail, video som annonceplatform og AI
The release of the latest AdEx Benchmark Report for 2023
Vi er glade for at kunne annoncere, at IAB Europes meget ventede AdEx Benchmark Report 2023 er udkommet, som afslører den exceptionelle styrke og vækst i digital annoncering i Europa.
TCF v 2.2: Special Purpose 3
TCF-arbejdsgrupperne udviklet et nyt “Special Purpose 3”, der har til formål at lette, hvordan TCF-deltagere etablerer et lovgrundlag for behandling af brugernes privatlivsvalg.
Ny rapport ude! Åben op for indflydelsen af Generative AI fra IAB Europe & Microsoft Advertsing
Fra blot at være et buzzord til at være reel forretning er Generativ AI vokset i popularitet i løbet af de sidste 12 måneder. Men hvor meget bruger professionelle digitale reklamefagfolk AI i deres daglige arbejdsliv, og hvordan kan det understøtte væksten i vores industri?