Ny rapport fra IAB Europe: Attitudes to Programmatic Advertising Report 2023
For niende år i træk har eksperter fra Programmatic Trading-komitéen sammensat rapporten med henblik på at levere et fyldestgørende overblik over nuværende og fremtidige trends indenfor programmatisk annoncering.
I rapporten kan du bl.a. læse om følgende emner:
- Robuste investeringer i programmatic: Her kan du læse om industriens comeback fra udfordringerne i 2022.
- Udvikling af driftsmodeller: Udforsk skiftet til in-housing for annoncører.
- Drivere og Barrierer for programmatisk investering: Find ud af, hvordan omkostnings- og driftseffektivitet driver investeringer for købsiden, samt hvordan bekymringer og mediernes kvalitet er blevet en barriere.
- Målinger og Datastrategi: Lær om stigningen i bruges af førsteparts data og genoplivningen af tredjeparts data brug i branchen.
- Fremtiden for programmatic: Få indblik i, hvordan kunstig intelligens (AI) er blevet den primære driver for vækst inden for annoncering for annoncører.
- Fremskridt mod 0: Som noget nyt, kan du nu udforske hvordan branchen øger sit fokus på bæredygtighed.